Followers

April 1, 2010

Melaka Menggamit Kenangan Lama..

Bersedia untuk entry jiwang mengimbas kenangan lalu..:p

Hotel Avillion Jalan Hang Tuah berdekatan dengan The Store dan berdekatan dengan Tapak Stesen Lama..

Seriyes teringat kenangan zaman dulu-dulu naik bas..sesak2 orang..macam2 ragam..haiks..tersenyum sendiri...ye la..bukan selalu aku jejak bandar melaka...nak ke bandar melaka pon kena naik 2 bas dari kampung...kalau nak p MP pon..tambah lagi satu bas..walaweh..3 bus...mao sehari suntuk kalau dah ke Bandar Melaka..

Nak balik ke Selayang pulak, mybOs sudah silap jalan..[bos dah jangkit virus aku la tuh..men hentam je harung jalan]...ikut jalan kuar Tol Simpang Ampat..hamek ko..

terimbas lagi..lalu pula dekat Cheng/Malim....waaaa..rindu maa same kengkawan Kilang IM3 Hi Tech....ape cerita masing2 kan...1Malaysia yang sekarang baru diwar-warkan, aku dah rase masa keje di kilang neh lagi...pelbagai kaum...serOnok![mintak2 ada yang search kilang IM3 Hi Tech dan jumpe aku disini!!..ye.ye..saye leader shift B yang sengal itu..saye la!]..agak2 ada tak..

dan yang buat aku menggamit kenangan lama itu adalah.......[muzik sedih please...]

The Store - Tempat terakhir jumpe Arwah Khuraim..teringat masa tuh aku bersama Meera..jumpe dia kali terakhir pada besday aku 211203... :)[kenape icon senyum..sebab aku takmau roh arwah tak tenang bila tau aku still lagi bersedih]

Simpang ke Bertam Ulu - Terasa nak suh bos belok ke situ..nak lawat pusara arwah..
Al-fatihah
Khuraim Asadi Alias
Share:

0 komen: