Followers

April 24, 2010

Keghairahan Membuat FanPages di Facebook

tumbuh bagaikan cendawan..
macam-macam ada..
kadang-kadang rase macam
'eh..perlu kE fanpages mcm neh..perlu ke'
kadang2 rase macam mengarut jek..

sebab sekadar create fanpages n join lepas tuh senyap..

dan sekarang buat pengetahuan korang semua..
ada lar sesetengah staff kat jabatan aku berlumba2 gak buat fanpages jabatan aku di facebook.....

haiks..susah nak cakap...lepas tuh ada lak yang salah eja...sepatotnya huruf besar dah huruf kecik..haiks..tak sensitif betul la..ada yang letak alamat laman web jabatan tak betul la...ee..tak tau la aku mane perginya sensitiviti dorang neh.....aku sayang tau jabatan aku..sebab tuh bila ada yang tak sedap di mata aku jek..mmg aku akan complain..

and aku berharap sangat Bahagian Teknologi Maklumat kat jabatan aku buat sesuatu supaya tak berleluasa benda macam neh..dan dengar-dengar cerita maybe FACEBOOK akan diblock kembali di jabatan aku...cuma tak tau bila je...

*cepat-cepat la block sebab aku rasa makin lama makin mengarut dah FACEBOOK neh...tuh yang susah tuh bila dah bagi peluang tapi salah gunakan peluang yang dah dibagi..

I BET MELAKA CAN GET 100,00 FANS BEFORE ANY OTHER MALAYSIAN STATE
Share:

6 komen:

miss hav0c said...

hohohohohoho....memang mengarut tah pape diorang ni

miloicekaw1119 said...

betul betul betul..

╚► capital S hana ◄╗ said...

ala , publisiti murah
prsan femes
kihkih

Eqah Zaque Billetdoux said...

ades. sadis gak tuh.
huhu. kalau dah salah guna
baik tak yah pakai kan.

Rara said...

ala, sedihnya bila ada post camni and baca comment camni T___________T well, rasanya benda ni depends lah dekat orang yang buat tu. hmp :)

deatH_luVer said...

miss^^hehe.mmg banyak yang mengarut dari yang betul
milo^^dah cem upin dan ipin dah kamo neh..
Shana^^haha..pemes canne tuh..
billet^^tuh la tak seronok bila yang dah salah guna..
rara^^kenape sedih lak...mmg depens kat orang yang buat tuh..tp kdg2 ada yang melampau dan mengarut...pelik bila u ckp sedih...