Followers

April 6, 2010

Kadang-Kadang Aku Malas Nak Layan Orang Tiada Otak Macam Ni

RAFIQIN DARWISY

aku dah nengok fanpages dia kat FACEBOOK bape hari lepas tp aku rase aku malas nak layan or amik port..bukan sebab tiada rasa kemanusiaan..tp aku rase makin dilayan...makin dia kembang hidung..makin dia rase kembang montot..

lagipun da ramai yang wakilkan aku untuk menasihati dia..

kenapa dia sebegitu kejam kan?..macam tiada hati dan perasaan..

sesungguhnya aku pelik...

::korang jangan maki dia...nasihatila dia dgn ayat yang baik..kalau korang maki dia..maka korang 2x5 je dengan dia::
Share:

3 komen:

.::WaNiE::. said...

haah aku pun pi

tapi xnak maki dia jugak

sebab dah ramai maki

dan betul ckp ko, lagi maki dia lagi suka

dia mmg saja nak perhatian

deatH_luVer said...

tau takpe wanie..
aku bab2 neh malas nak kecOh..
sbb aku takut..
sekali aku dah maki..
terus koma budak tuh aku wat nanti..
wakakakkak..

adesh..

*budak tuh kene layan dengan kasih sayang..

.::WaNiE::. said...

dan sesungguhnya dia hanya akan rasa down bila xdek sapa layan perangai dia yang tarik perhatian mcm tu

kannnnn