Followers

April 14, 2010

Jumaat Aku Cuti..

wa..dengan yakinnyer buat pengakuan nak cuti sedangkan bos pon tak tau..

penat okeh..
asik outstation jek..
da lame tak cuti selain dari hari sabtu dan ahad..

walaupun hari isnin lepas dah balik kampung..
tapi amatlah sekejap..

kesian nengok muka bonda..
rasanya tak sampai 2 jam pon aku kat umah..

dok makan2 peh2 lepak2 jap..
tOs angkat kaki datang sini..

sungguh masa dalam perjalanan ke p.d hati dah sebak..
terus aku nekad nak cuti ari jumaat neh...
*ape gune cuti tahun yang dibagi...kalau aku sendiri takut nak minta cuti kan..

miss mybOnda sangat5 lar..


Share:

2 komen:

SaYa iNsaN bIasE said...

windu mak jugak,
even da lik last week...
tapi macam kejap sangat =(

deatH_luVer said...

tuh la..
ase cam nak amek cuti seminggu je lepak kampung..
tp conform badan naek cem belon!