Followers

April 30, 2010

Hari ini Hari Jumaat tapi Aku kat Kampung Dah..:p

sudah berada di kampong halaman tepat jam 8.30pagi..
hikhik..sangat besh okeh...

oh..semalam berakhir selepas maghrib..
agak menjengkelkan kan..
aku pon tak tau kenape ada orang yang tak mementingkan soal masa neh...
asal boleh buat je..maen redah...

kalau boleh..masa orang tuh berucap..
aku nak g kat microfon..nak azan maghrib..
tapi ada aku kene pecat di depan mereka-mereka yang ramai itu..

gambar?
oh agak kurang mahu bergambar..ini disebabkan pembawakan perot yang maha membesar...huhu..

nak diet..nak diet..

ini gambar konon2nya dayang kat majlis tuh..hikhik..dayang2 la sangat..sampai lupe nak bagi piala pusingan kat Juara KIK tuh..ahaks..wat bikin malu majlis jek..seb bek kitorang comey2..tak kene marah sangat2..eh..besh tau keje dengan teamwork neh..seroNOk...

bersama mak buyong yang tak macam mak buyong..owez aktif....gedik apetah lagi...eh...kami look kurus kan..hikhik..prasan!..

ini bersame bos terchenta..opsss terchenta ker...ini bos yang berlainan cawangan tp sama bahagian..ada paham?..takde paham takpe... :P..dia sangat encem kan...tp dia sudah berpunye..

ini budak suka sangat ckp pasal blog..asik suh ajar buat blog aje...boleh pulak tengah makan dia ckp dengan budak laen ' eh..kita sedang makan bersama blogger neh'..chaitt..aku bukan blogger popular pon ko nak ckp camtuh oitttt...

Share:

3 komen:

.::WaNiE::. said...

Bos terchenta??

ok aku nak speku sekarang

hahaha

dizzydude said...

gaya ustazah ;)

deatH_luVer said...

chaittt..speku jangan tak speku..

dizzydude^^gaya je..pangai takleh kata ustazah dah..hikhik