April 8, 2010

First Poll : Perlu atau Tidak Aktiviti Riadah / Sukan di INDUKSI?

Morning..

Pagi neh ada sedikit hot kat department aku...ada la bape hal berkaitan meeting semalam....dan aku amat tertarik bila hal aktiviti riadah dibangkitkan...walaweh...

fine..aku pun tak paham bila tiap kali induksi ada yang pertikaikan tentang aktiviti riadah neh..

perlu ke?
macam tak perlu je?

tp serius aku nak gtau korang..
kalau takde aktiviti riadah..
kompem korang boring nanti...
kompem korang berjaya menjana LEMAK dengan jayanya..
*
yela..makan tanggung berak cangkung..

aktiviti riadah jabatan aku sangat besh taw..
ada sukaneka...ada poco-poco..[
oh..aku rindu poco - poco!]
ada kawat...ada senamrobik...

sO..
Aku de buat Poll..
Nak tanye pendapat korang Perlu Atau Tidak Aktiviti Riadah di Induksi...
[sila lihat belah kanan atas chatbox itu]

Share:

0 komen: