April 9, 2010

Farid Kamil..TenGs buat Saye Gelak Malam Tadi..I Love U Lah!

Seperti entry di bawah yang menunjukkan keTERUJAan aku untuk menonton Farid Kamil
[oh tetibe Lisa Surihani termasuk dalam list perempuan mabaleh itu..]
Kami berempat bergerak dari rumah pukul 8.00 malam.. tp sampai ke JusCo Kepong tepat jam 9.15 malam..kenape?..sebab malam tadi JJ Card..walaweh...jalan jEm..tp bagOsnyer parking percuma..TQ Jusco...olo..singgit je pun kan..

Yep..cerita ini sangat besh...gile2 besh...tapi bak kata Lisa Surihani @ Siti Laila @ Stella dalam cerita ini :-

Tiada Kesempurnaan Dalam Hidup Kecuali Kebahagiaan

Cerita melayu mana ada sempurna kan...
tp serius lawak okeh cerita neh..tak macam cerita Evolusi KL Drift II
[tak habis2 aku ngutuk cerita EKLII neh..ahaks]

Nak mengaku bahawa aku tak pandai nak wat review filem...hikhik..tp cerita neh memang leh wat korang gelak ar...dari awal sampai akhir...mengenai Letto yang kene sula dengan kasut tumit tinggi Stella...kisah ibu Letto yang obses dengan senaman poco-poco..bapaknye dengan cerita P.Ramlee....rakannye si alongstraw dengan geng budak keciknyer...besh..besh..baik korang nengok...

eh.cerita baksO pon adO okeh..
"abang dah ada 2 biji..nape abang nak 2 biji lagi "
lawak lucah secara tak sengaja dalam filem neh..hampasgas

[aku yakin perkataan lek luuuuuuuuu akan popular selepas ini]


::cume ikhlas dari hati...mengapa filem melayu selalu sangat endingnya tak berapa nak ngam hO ea?::


oh..kami bukan pergi berdua..tp berempat..yang lagi berdua tuh amatlah tidak fotOgedik seperti kami..
Share:

7 komen:

Wanita Mutalib said...

nak pi tgj, tapi encik nazri tak suka farid kamil..bagaimana? hee..

SHaFiQa said...

sedar tak lisa pun blogging jugak dlm movie nie?? hehe

.::WaNiE::. said...

waaa lisa oh lisaa

berapa star ko bagi pada filem ini

deatH_luVer said...

kak ita^^hahaha...takpe..gtau dia..dia lagi hensem dari farid kamil okeh!kompom skrg jugak dia ajak kak ita pergi tengok..hikhik

wanie^^aku bagi 4 dari 5....

ending dia tak bape nak besh..so aku potong satu bintang.

deatH_luVer said...

iqa~sedar sangat..suke2..BLOGSPOT!

.::WaNiE::. said...

haha kesian kene potong :p

deatH_luVer said...

potong?
potong pe weh?
aku dah sunat dah kekecik dulu..

:p