April 26, 2010

Eh..Tetibe Kisah AF8 lak.

gile comey awek neh kan..

tp dia terkeluar..sedeh..
dah tak bape besh diary..

suke ngk gelagat dia yang ala2 boyish sket..
selambe je..

eh..aku tak berpaling tadah..
still anggap ain lesbo terbaek..
ahaha..matei!..

cume agak kurang suke bila ain dikaitkan dengan maulana yang dah ada makwe tuh..
nak nengok gambar awek maulana...g kat blog
cik ailebiu..

osmet aku suke gile kat iwan..tak tau la sebab pe..bibir seksi iwan kot...hoh..seksi ker..lepas neh iwan dah takde geng dah bila nad terkeluar..dorang seiras kan?...:)

farina dan dira neh aku tak bape nak ngam ho sangat pasal cerita-cerita dorang...

eh..now dah tinggal 7 je... iwan,farina,adira,daus,maulana,ain,shahir

Maulana kot juara AF8...takpun Adira...Ain dah cem kurang sikit leh jadi juara..sebab banyak gosip n gedik2 je...
Share:

6 komen:

akihiko said...

sore dia x best la
mcm bergetar

akihiko

deatH_luVer said...

mmg tak besh.
tp dia ada sesuatu..

mebi bukan penyanyi kot..pelakon mebi..

deatH_luVer said...

mmg tak besh.
tp dia ada sesuatu..

mebi bukan penyanyi kot..pelakon mebi..

.::WaNiE::. said...

sume aku tak kenal sbb tak tengok

tapi gigih nak letak komen

ahahahahha

cik anis said...

sis,adira lar juara..
hihi..

deatH_luVer said...

wanie^ape ko tengOk wanie??..

anis^^ye kot dia...hehe..