April 19, 2010

Curi Tag Dari Belog Cik Anis...

tadi aku blogwalking..tetibe tertarik dengan satu tag neh..terus rasa nak buat..
hehe..tak malu kan..hikhik

amek dari blog cik anis..
my dream guy;

1-How tall should he be?
opecoz lebeh tinggi...

2-What hair colour should he have?
hetam..kalau kaler laen kang..mao pingsan mak aku..

3-What kind of personality should he have?
cool..suara besh.. [arwah khuraim n skendul ku miliki ciri-ciri ini]

4-Older or younger.
tak kesah..tp for information kamo-kamo semua..exbf ku semuanya bawah umur..:p..
skendul ku pon bawah umur..huhuhu..

5-What film actor should he most be like?
oh..tak terpikir lak..

6-What singer should he most be like?
tak terpikir gak..

7-Do they need to cook?
opecoz....same2 keje..same la tolong menolong..

8-What is his best body part?
ouch..malu nak jawab..

9-What car should he drive?
paling bangsat pon kereta ferrari...wahaha....mampus la sampai ke tua aku tak kawen kalau camnih...[aku tak kesah kete ape..janji ada kete...wOw..materialistik!]

10-What one thing completely turns you on?
oh..tak paham..

11-Who was the guy on your mind when you were doing this survey?
aduiyaii..ade eh soklan neh..adoiyaiii....aku pikirkan dia..skendul ku..

12-Tag 6 people to do this survey too.
ada sape2 nak buat?..silakan..
Share:

5 komen:

╚► capital S hana ◄╗ said...

wuu~
sume bawah umo ?
anak ikan emas ni ha3

Mis Erika said...

aii pun nk curik jg la..wah..blh gtu?hehehe :)

.::WaNiE::. said...

boleh tak aku tengok jek tag aku scroll bawah dulu nak tengok aku kene ke tag

hahah

cik anis said...

hehe.
kalau tau td da lame da kite tag..

*nk tgkap pencuri ni...hihihi
juz joking.. ;D

deatH_luVer said...

sHana^^anak ikan emas la sangat....anak ikan kaloi ada lar..hakhak..


erika^^curik la..jom same2 jadi pencurik...:p

wanie^^eh..takde makne lak aku nak suh ko wat tag..takde nye nak lelaki impian bagai la ko neh..dah ada incik labu cukup la....

cik anis^^hehehe.....takpe..tak tag pon takpe..suke je buat tag tanpa ditag..huahuahau..
meh tangkap..ada waran ka?
:p