April 4, 2010

Berita Gembira ini Kami Kongsi Sama-Sama


Hari Jumaat lepas, tetibe si gedik ini bagitau lewat masuk opis petang itu..

ingatkan lewat sikit..sekali hamik ko kul 4 baru masuk..aku dah resah gelisah neh..mane pegi minah neh...tak pernah sekali dia wat hal..laenla kalau aku dengan si pemes tuh..dia seorang pekerja yang berdedikasi...

masok2 je..

aku - nape?kereta wat hal ke?
dia - takla..g klinik[senyum]
aku - angin? [dia ngadu dia angin pagi sebelum tuh]
dia - taklah...[sambil sengih2 lagi]
aku - bistu...[sambil wat tangan mcm mengandung kat perut]
dia - [sengih2 aje] a'ah..5 minggu....
aku - senyum [dan sebenarnye dlm hati aku neh terharu...suke...hepy]

14 Mac 2010 - weeding anniversary
01 April - birthday dia [patotla gedik semacam jek..lahir april fool...hikhik...]
02 April 2010 - dapat tahu pregnant 5 minggu..

Tahniah dear..

::akak takkan kasi ko wat keje berat...takkan kasi angkat kotak2 dah...

bak kata RK dan NK : lepas neh kene ckp perlahan-lahan dengan zura...hahah..

:: semua kene jaga zura lepas neh...

**bile nak ada anak sendiri neh...orang kata tabiat aku yang terlebeh suke budak2 neh buatkan aku lewat dpt jodoh..ye ke?.. :).silap tuh..semua itu KETENTUAN dari ALLAH S.W.T
Share:

1 komen:

AISHYA SAAD said...

yep betol tuh semua tuh ketentuan allah... wait yea sis!!

nanti ada la tu... heee~