Followers

April 26, 2010

Bebel Isnin.

assalamualaikum..
morning..

monday blues...sangat2 monday blues..pagi tadi, bangun2 je rasa macam nak sms si gedik bagitau nak m.c..tp akhirnya secara otomatik badan terbangun sendiri untuk ke bilik air..haiks...ada pari-pari baik dalam badan neh yang menghalang untuk ponteng kerja..

tp yang besh nya bila di opis...baru je sok sek gtau malas nak keje...tetibe de suara sumbang "ala..datang je kerja.bukan wat pape pon..dok ketik2 keyboard jek...facebook and bla-bla'...hoh..okeh..mmg itu tugasan harian aku...so malas nak bebising..dah takde keje..nak wat pe lagi..takkan nak g amek penyapu..dok sapu opis sendiri..jadinye, cleaner kat opis neh nak buat keje ape?..

eh..tetibe nak cerita mengenai sesuatu la...kenape eh lelaki zaman sekarang sudah tiada rasa malu..okeh, nak cerita, laz wik aku g shah alam sebab jumpa kawan..tp yang tak beshnya..dah lar aku neh dok perabiskan duit ke minyak and tol..lepas tuh tetibe lak makan pon aku kene bayar..wut?..hengat aku cop duit ker?..orang cop duit pon kedekut..yang takleh blah boleh bagi alasan, kad maybank tertinggal..dalam beg duit takde duit..adushaiii....terus aku PUTUS KAWAN dengan lelaki tuh..bukan berkira tapi sebab dah terlalu sangat berkira dengan lelaki neh..

cerita kedua pulak bila dapat sms dari kawan lame..lelaki okeh.. "hye..nak 3g tak?..0123456789"..eheh...dia yang nak 3g kita..dia suh kita kol lak...watefak ea..aku dah rase, eh why lelaki zaman sekarang macam neh..tak malu langsong!!...aisyooo..bukan berkira tapi aku rase aku dah tak nampak dah lelaki yang betul-betul lelaki...

*terharu baca cerita Tasha,isteri arwah achik spin semalam di Mingguan Malaysia...seronoknya andai dapat lelaki seperti arwah...dan tak sia-sia Tasha wat pengakuan mahu jad isteri dunia dan akhirat pada arwah...
Share:

10 komen:

Mr Rulez said...

nak gak pari2 baik 2..aku mls g keja..hek3


ader gak laki cam 2..stakat ader nset 3g tp suh org kol..bek guna nset zmn perang..ag bgs..haha

deatH_luVer said...

haha..ko para-para ar mr rulez..lelaki kan..aku pari-pari baik..

eh..kebetulan dowh..dia baru gtau aku de 5 simcard...

pe barangkan...

hati - ema said...

Lelaki gitu..agak-agak bole ke bagi makan anak bini nanti? huhuhu


p/s : masih ade lelaki yg baik diluar saneee....

salam kenal

deatH_luVer said...

dorang neh bila kawen..mebi de rase tanggungjawab kot..agaknye le kot..

mmg ada tp berapa kerat sangat..

salam kenal jugak ema..

.::WaNiE::. said...

ceh mmg dasar lelaki pokai banyak alasann
hahahahahahha

deatH_luVer said...

tau takpeeeeeeeee...
memahami ea ko neh..

Farid Fernandez said...

p/s : masih ade lelaki yg baik diluar saneee.... - copy dari hati ema...

hahaha...


sabar la k. :)

rossoneri said...

hohooo susah nak jumpa lelaki yang betul2 lelaki...xyah layan lelaki macam tuh..tp ada je lelaki yang okey, kene sabar lah ye menunggu..

boss said...

betul lelaki zaman sekarang tak boleh dipercayai.. tak tau malu betul! kedekut..

deatH_luVer said...

farid^^sabar selalu menemani saye...

rossoneri^^yep..mmg ada..tp susah nak dpt..

boss^^oh kompius dgn jantina boss..ahah