April 21, 2010

Aku Diikat Setahun..alahai lamenyer....Tak Sabar Tunggu Genap Setahun..

hmm..mungkin ada yang tak tau..aku telah diikat..
bukan merahsiakan tapi kadang-kadang bende macam ni kita bukan leh cerita sangat kan..

setahun bagi aku jangkamasa yang lama...
penat tuh nak tunggu setahun..
macam-macam boleh jadi..

haiks..cepatla setahun berlalu..sebab??..

sebab...hoh..tetibe buat muka garang!!...

* servis tak okeh [erk..jangan fikir bukan2 okeh]
* kalau aku balik kampung..selalu dia tak bersama aku..sedih..
* kadang-kadang tengah dating...leh lak dia blur-blur..peh tuh tinggalkan aku macam itu aje...


haiks...tunggu je la setahun nanti..bila genap setahun..mebi nak minta cerai...

okehla..taknak terus maen wayang..sebab aku bukan pelakon terhebat..

MAXIS BROADBAND itulah yang mengikat aku selama setahun...
sekarang neh sangatla mendukacitakan perkhidmatannyer..
my sis datin dee tuh pon selalu mengadu..
kenape ea maxis berkeadaan begitu..

dah lar liputan agak kurang meluas...
susah sangat..
penat2 je bayar bulan2 tp servis cap ayam..

haiks..mengeluh..
bukan ape..
kadang2 nak melawat n blogwalking pon payah..
kadang2 aku teruja nak komen kat entry kawan2 semua tp apabila tenet lembab..
ase sedeh sangat2...
bukan tak support blog kengkawan..
tp bende neh la yang spoilkan aku..


JOM MOGOK DENGAN MAXIS!!

Share:

8 komen:

sebelas said...

ingatkan dah nak kawin tadi :D

hehehehe

http://nomborsebelas.blogspot.com/

deatH_luVer said...

eh takdela..
:p

kaydee said...

bengang gak dengan servis 'berukbend'... geram! jom mogok jom!

miss faten said...

saya ingat kakak nak kahwin ^______^ ~ tapi tapi kalau nak kahwin,, bitau and jemput ler ekh?? hehehe,, saya datang bawak hadiah,, itupun kalau dekat laaaaaaaa =))

.::WaNiE::. said...

ko pegi komplen lor ngn maxis kata line cam ci***

deatH_luVer said...

sis^^mmg nak mogok..tp t canne nak online..huhu..
faten^^hehe..yela..t akk jempot..orang johor je kan...dkt je la tuh..t akak cari tarikh cuti sem....ye o o je neh..
wanie^^uitt...malas aku...

|| sTaRLoveR || said...

bebeh..
usahkan maxis..
celcom pun agak sengal juge..
walaupon 'agak' laju..
tapi talian hanyat hnya sementara2..
begitu jugak dengan manusia kuning yang buntal itu..
sama lah jugaknye...

so..
sotong...

deatH_luVer said...

oh ye ke..
semua mmg camtuh ea..
haiks..

so.
mmg sotong la ea..
hikhik

:P