Followers

April 9, 2010

Adamaya


aku jarang nengok tv walaupun rumah ada astro..
perlu ke bagitau rumah de astro?

lebeh baik menghadap laptop daripada menghadap siaran ulangan-ulangan-ulangan di astro..
kenapa banyak ulangan?..
sbb astro mmg RAJA SIARAN ULANGAN!..
RUGI!
oh..emo secara tak sengaja pulak...:p

semalam secara tak sengaja lagi sekali..
tertengok cerita slot akasia ADAMAYA...

bila diamat-amati cerita ini macam cerita I'm Not Single..
yeay..kompem..cerita neh didramakan ea?
tol ke?

tp entah kenape aku tak minat lar si faizal duda si nana tuh..
oh gedik betol!..
nampak macam sangat tak matang..
agak2 la bawak watak pon..
melebeh2 la oh..
[entah kenapa aku rase aku perlukan Awal berada di situ! seperti di filem jugak!]


terus aku rase aku takleh blah dengan cerita ini...

::aku nengok cerita xxl playboy...yang si shaheizy sam dan bini si adlin adman ramli berlakon tuh...ngk pon baru 2 kali sejak dulu...dari shaheizy gemok dlm drama tuh sampai kurus..oh..tak sempat nak tahu rahsia dia kurus...oh..cerita pasal kurus..aku de tips..kawan aku yang di bawah neh amalkan..lost 8kg dlm sebulan dua...t aku kongsikan bersame..::
Share:

3 komen:

...mIsS chOki chOki... said...

adamaya
best :)
i'm not single difilemkan :)

faizal tu bawak watak macam tu sebab diorang student lagi
so macam nak mhidupkan kot watak tu
so nampak a macam tak matang
bagus kamo komen mksudnya watak dia menjadi
dlm tu konon2 umur faizal tu 20 la :) student :)

.::WaNiE::. said...

hahaha last week tengok citer lalalitamplom tu entah 3-4 kali sbb asal bukak jek citer tu

gile menyampah aku masalahnye encik labu tu kang aku tuko channel karang dia marah

deatH_luVer said...

zacz^^yeke camtuh...tp melampau betul..pengarah pon agak2 ar nak amik pelakon klu nak setkan umo pon..
ntah..tak suke..
kalau awal berlakon cemtuh pon..saye mmg tak berkenan..gedik over oh..

wanie...ala..macam tak biase..dia marah..ko pujuk la dia..ada carakan...ahaks..