April 26, 2010

Ada Orang Cakap

kisah satu

ihiks..ada orang cakap aku terase bila aku selalu tolak pelawaan dia..
heh..bukan terase lar..cume dah tak bape nak ngam ho sangat dengan korang..
letih la..
:)
aku tetap orang yang sama...

kisah dua

ada orang pon cakap aku dah serba salah dengan dia sebab satu kes...
nak tegur2 dia pon aku dah serba salah..
eheh...ada ker?..jap nak pk...kelakar la dengan orang camnih..pandai2 judge aku..
tak suke...

kisah tiga

ada orang cakap aku dah makin tembam..hoh..neh lagi aku TAK SUKE!..


kesimpulan
kalau nak pikir mengenai ORANG CAKAP..leh MATI dibuatnya..
Share:

2 komen:

.::WaNiE::. said...

ada orang cakap ko nak belanja aku makan

hahahahahha

deatH_luVer said...

hahaha..takleh blah ko kan..
bleh2...
set time..
tp mamak je la.
tak mampu memahal