March 5, 2010

yippii...cek nuffnang dah sampai~...

yeay..
baru semalam dok tanye cek nuffnang kan..
ri neh dok tengok kat peti surat...

tadaaaaaaaaa....


dah ada cek tuh dah..

mula2 memang tak yakin..
eh betul ke cek neh..
nipis semacam jek...

ye la selalu kan cek kan agak tebal sket...

so..dengan ala malu2 miaw...
aku pon bertanye pada kak kujie...
betol ke ini cek or draf jek..

so skang neh aku dah dpt jawapannyer..
itula ceknyer....

maceh kak kujie yang sedia layan pertanyaan saya...
mmg blogger yang baek la.
tak sombong... walaupun dah fofular..
sedia melayan readernyer neh yang macam2 hal...

eyp...neh kali kedua aku dok bertanya kat kak kujie...
alhamdullilah..tak pernah menghampakan...
sekejap je pertanyaan dah dijawab...



excitedddddnyerr bila dh dpt cek nuffnang..!!!!!!!!!!!...

terima kasih kawan-kawan~
Share:

14 komen:

Meow said...

bestnya dapat chek dri nuffnang

velasrizal said...

aku tak layak nk claim pun lagi..

miloicekaw1119 said...

bestnye..
boleh belanje makan ler..

kenwooi said...

congrats.. keep it up =)

kenwooi.com

~ نورحياتي ~ said...

tahniahhh..hehehe

jelesnyerrr..sy br rm2.80..

wakakaka..

takperrr..usaha.. :)

ohmywtf said...

wah...good for u la!

DaHLia said...

congrates!!!

q-nizam said...

ehem2...lupa lak cek dah dapat..jgn lar lupe ye..ehem2 lagi skali

deatH_luVer said...

yati^^okeh..usaha
kenwooi^^tenGs..
ohmywtf^^hehe
dahlia^^tengs...
q-nizam^^ehem-ehem jugak..hahahah

Kujie said...

jgn malu..ada org email kak jie tanya.... cek tu boleh lipat tak?

jgn sesat jalan sorang2..hehehe

deatH_luVer said...

hehe...aduhai..bukan saye yg bertanye mcm tuh kan..hikhik...

takpe kan kak..asalkan kita bertanye...

nanti dari dpt tunaikan cek..
terus tak dapat..

topo said...

tahniah dapat 1st cheque.. hohoho semoga rezeki semakin bertambah lagi.. :D

zaiMi said...

tahnniah dapat duit nuff. hehe

zaiMi said...

tahniah dapat duit nuff. hehe