Followers

March 12, 2010

when my bos kol me DONAT!!

sumpah..
hari neh kebizian sedikit..
online di fb jek..
tp tak leh huuu haaa sangat...

lebeh2 lagi bila petang..
myBos ada...
kene settle macam2....

edarkan surat..
potostat...
tak campur lagi bila dia dok asek panggil jek...
sampai opismet yang laen dah hafal gaye bos aku panggil aku...
*oh..benci bila de opismetku suke ejek gaye bos aku....siyes...lebeh2 lagi bila aku ngah tensen....ase cem...haiks....no..no...takmoh kuar ayat tak elok yer yuslina...:(


tp tadi de mende yang buatkan aku ase...aduhai..
mengong tol la budak2 opis aku neh..

de kol dari sum1...
aku lak ade kat bilik photostat..
ade ke opismet aku leh panggil aku dengan name DONAT!!...
DONAT tuh ko...depan bos aku.....gile betul...
dah kene bahan aku neh..
mengong!!!...

dan..
tetibe bila aku bincang sumthing dgn mybOs..
my bOs leh ckp gini..
"ape la dOnat neh...."

wut???...
hUH..
dah satu opis geLak..
mengOt...

Share:

4 komen:

~ نورحياتي ~ said...

apsal bos panggil donat??

berdose tau..tak baek.. :(

sayang said...

donat tonat .. comel apa donat :p

Wanita Itu said...

my fren lagi la..
dia pi panggil boss abang..

lagi mengot kan kan kan..

malu tak ingat dunia time tuh lalaalla :P

deatH_luVer said...

sayang^^wow nice name..huhu..switt...haha...mmg comey pon.. :P

yati^^donat neh name panggilan dlm kuarga dan gunakan gak untuk fb..tp pengertian donat bg sesetengah tpt laen kan..tp think positif ea dear...huhu..

ita^^haha..gile kentang panggil abang...bos tuh..kalau saye..haiks..jgn mimpi la...
staff2 baru skrg mmg kene ingatkan supaya gunakan perkataan yang bersesuaian...