March 4, 2010

topik pagi ERA pagi tadi..

aku jarang dengar radio..

pagi td odw g keje dengar ERA..

topiknyer pasal gelaran kot..
agaknyer la..
ye la dengar pon sekejap je tadi..

kan sekarang neh drama HALIMAH JONGANG tengah fofular..
*aku ada ringtone nyer okeh..
dengar cerita lepas neh a.aida nak buat yang JULING pulak..

aku no comment..

taknak cakap lelebeh..mungkin itu cara dia berkarya...mengambil kira persekitaran untuk karya beliau...

cuma..masyarakat MALAYSIA yang terkenal dengan kesensitifannyer tak berapa senang dengan drama sebegini..

haiks..
pendapat masing2 kan...

meh nak kongsi cerita pasal gelaran neh...
dulu mase sekolah rendah aku dikategorikan sebagai budak gemuk dengan berat 70kg...
gemuk tapi cute kot.. :p...

dan aku neh jenis yang taktau la nak cer..
mmg tak bape sangat pon dengan budak lelaki...
yela...budak gemuk kan..dah lar kulit ala2 naomi campbell..
sapela yang nak pandang kan...

aku selalu bergaduh dengan sorang budak neh..
bkn tak suke sebenarnye..tp ada syok sket la kat budak neh..
tataw la ape hebatnyer budak neh sampai aku angau..

konon2 dok tego nape dia hisap rokok...
dok tego dia nape dia nakal sangat...

ala..korang taw la..
lelaki kan mane suke ditegO..
lebeh2 yang menegO bkn nyer sejelita scha al yahya tuh..
lagik ar dia pk..
"eh..lu neh minah..kereknyer...."..

sampai satu tahap tetibe je dia panggil aku BENAI...

eyp..korang pernah dengar tak BENAI neh..?...
cerita BENAI neh...arahan AZWAN HJ ALI..
pelakon dia lak SYANIE cumey tuh...
mase tuh pulak tengah femes drama neh..

walaweh....PANAS gile rasenyer..
lame jugak dia dok panggil aku BENAI..
huhu..sedeh tol..

tp lame2 macam dah malas nak layan..
so diam dengan sendirinya...

eyp...ku di kolej dian dulu ada gelaran..
cumey taw gelaran nyer..
"Baby Giant"...
ouch..malu..

tetibe wendu zaman sekolah dan zaman kolej...
Share:

3 komen:

anummss said...

huhuhu..
dlu mase zaman2 sek dlu mmg byk gelaran kan??
p walau sakit ati caner pun dapat macam2 gelaran, ble dkenang2 balik ase cam manis je..hehehe..

indu gak zaman sek dolu2.. (^_^)

~ نورحياتي ~ said...

BENTAI tu apa sebenarnya erk??

chumel la baby giant.. :)

deatH_luVer said...

anum^^taw takpe...rindu sangat5..nak kumpul balik bukan senang..masing2 dah de life masing2...

yati^Benai la dear..bkn bentai..taktaw pe maksudnyer..g tanye azwan ali...

hehe..ye cumel sangat kan..