Followers

March 27, 2010

Tag di Pagi Hari..

assalamualaikum..
selamat tengahari..

ari neh ari sabtu..
walaupun hari sabtu adalah hari tidak bekerja bagi penjawat awam tapi aku bekerja..
see..rajin tak?...:p

okeh..pulang ke pangkal jalan..
kembali kepada tajuk entry..
aku kene tag dengan cik yati...

opss..beautiful ke aku neh..
eh..semestinya cun,cantik,comey kan..kan..kan..kan..

eyp..bukan nak memuji diri..
tP kene ingat..
setiap ape pun yang dijadikan oleh ALLAH S.W.T adalah yang TERCANTIK,TERINDAH,TERCOMEL,TERCUN..
[senyum]

.BEAUTIFUL BLOGGER AWARD.
~ Thanks & Link The Person That Gave U Da Award..
~ Pass Da Award Onto 15 Bloggers You've Recently Discovered & Think Are Fantastic..
~ Contact Said Blogs & Let Them Know They've Won Da Award..
~ State 7 Things About Yourself..


1~terima kasih cik yati kerana telah mentag den..sebenarnya lame dah tunggu tag neh..tiap kali nengok de blogger buat tag neh..ati melompat2 nak ngk adO tak mereKa tag den ..tP haMpo..
[nkO je yang sedau den neh cantik kan cik yati...hikhik...]

2~ 15 bloggers yang bertuah adalah :-
rasenyer ramai yang dah buat tag neh..den jo yang tak wat lagi kot..hehehe..
tp pada sape2 yang belum buat..sila la buat...


3~ 7 things about me..
~pendiam bila tak kenal orang sangat
~suke gelak dan buat orang gelak
~cpt moody [ada orang ckp aku SUPERsensitif]
~suke menulis.[sbb itu ada blog!]
~kaya dengan lemak![jus mate 5 tak membantu..manO nak membantu..soNam takdO..makan baNyak!]
~gile internet..takde hp takpe..asal internet ada..
~seorang yang blur..[sbb suke baca novel..orang kata orang yang baca novel neh kuat berangan,hidop dalam dunia sndiri..betul ke..tp mcm betul je kan?]

siap sudah~
Share:

1 komen:

~ نورحياتي ~ said...

thanks sudi bt tag..hehehe..muah!! :)