March 18, 2010

Susah Sangat Ker NaK Sebut GoodBye



okeh..
aku tau ko baca ape yang aku tulis kat BUZZ [GMAIL]
sebab sebelum neh kau follow BUZZ aku tuh...

tp hari neh bila aku sign in..
ko dah UNFOLLOW...

WTH ha..

bkn marah ko dah tak follow...
tp marah sbb ko da tahu ape yang aku rase dengan ape yang ko buat..
tp kau diam..
bisu...

btul la kata kawan ko..

"aku rase dia takde rase bersalah kat kau la.."

ye..kalau nengok muka pun...mmg muka ko penuh dengan takde rase bersalah..

tp aku nak satu je...

tolong cakap GOODBYE..or SELAMAT TINGGAL dalam bahase melayu kat aku...

biar beradab sikit..

mase datang pandai berbudi bahasa..neh bila dah jadi macam neh buat perangai lak...
nasib baik la aku neh golongan orang yang baek..kalau tak..kompom la majlis nikah kau bulan 6 tak jadi!!

aku tengah marah neh!!!

**oh terlupe..aku belum solat asar lagi..patot la syaitan senang2 bikin aku marah....minta diri dulu....


Share:

2 komen:

Billet-DOux said...

Kak sekarang dah masuk maghrib.
AMik air sembayang key.. :)
Tak bek marah2 ne nnt lkas tua.


~bilet dtg jenguk jap.

deatH_luVer said...

baek sayang...

neh wat kakak sayang kamu neh...