March 11, 2010

sedang rajin wat tag walaupun tak diTAG...

yeay..tadi aku g jenjalan...terjumpe satu blog neh...sangat swit..rasenyer aku ada persamaan dengan dia.. :p... lepas tuh nengok ada tag...macam suke lak nak wat tag tuh..hehehe..

so..inilah hasil kegatalan tangan aku...tag ini untuk dia

Soalan 1 : Apakah hubungan anda dengan dia?
sahabat,kawan and mebi skendel..:p

Soalan 2 : 5 impression terhadap dia.

~seorang yang matang
~seorang yang penyayang
~seorang yang prihatin
~seorang yang open minded
~seorang yang bisa membuatkan aku cair bila dengar dia berbicara..ye..ai tergedik2 nak kenal dengan dia bila pestime dgr sore dia..*ouch...hahaha

Soalan 3 :Perkara yang paling memorable dia lakukan kepada awak.
setiap kali jumpe..mesti dia akan suapkan makanan..tak pernah lupe..*ouch..malu lagik!!...totop muka...

Soalan 4 : Perkara yang paling memorable dia katakan pada awak.
ye..saye selalu ada dengan awak..[itupun dah cukup bahagia untuk aku]...huh..tacing tetibe..:(

Soalan 5 : Kalau dia kekasih awak?
kalau ea..aku akan jaga dia elok2 sampai mati..berani ar sape yang kaco kekasih aku neh..langkah mayat den neh ha..cett..punyela sayang konon..hakhakhak..

Soalan 6 : Kalau dia musuh awak?
takmoh pikir soklan neh..bleh?...dun like!!...dun like!!!...

Soalan 7 : Kalau dia kekasih awak, awak akan..
sentiasa menyokong segala ape yang dia wat..sentiasa menjadi tulang belakang dia...

Soalan 8 : Kalau dia musuh awak, mungkin kerana..
aku yang buat hal..tp alhamdullilah setakat neh seteruk mane aku buat hal..dia tak penah hangini dengan aku..sudah jampi baek punyer...hahahaha

Soalan 9 : Overall impression tentang dia.
Seorang yang leh paham dengan aku..sangat memahami...

Soalan 10 : The most desirable thing to do to her/him.
Being his wife, boleh tak??? Hahaha XDXD ~~ same la faten uittt..huhuhu

Soalan 11 : Apakah awak rasa pandangan orang terhadap awak?
sombong kot..tp sebenarnya tak...

Soalan 12 : Apakah sebenarnya perangai anda?
macam-macam..kadang2 emo..kadang2 cem budak2..kadang2 cem orang terlebeh dewasa..:p

Soalan 13 : Perangai anda yang anda benci.
cepat panas baran...dan suke simpan-simpan...diam..diam..peh2 meletoP..peh2 terus out of service..

Soalan 14 : Orang yang anda ingin bersama.
family dan semua yang menyayangi aku...

Soalan 15 : Katakan sesuatu untuk orang-orang yang suka anda.
saye pon suke kamo!!..haha..tetibe..

Soalan 16 : Tag 5 orang..
taktao nak tag sape...:p

eh..dia pon ada kt opis lar....huhu...
Share:

1 komen:

miss faten said...

hai :))
wawawa,, huhuww,, personally i think awk lebih bertuah dgn si dia :) teruskan berusaha sebab dari tag awak, kita baca macam okayy jek :D

hehehe, sy masih baru dan langsung takde perkembangan pun hohohoho XD

pepun, ALL THE BEST OF LUCK!