March 24, 2010

Saya Tidak Mahu Marah..

saye sedang marah..
see..gune kata ganti nama saye lagi..

nak sejukkan hati neh..
rasenyer terpakse gune saye..

lunch tadi..yer..kejadian baru berlaku..baru nak liuk lentok atas meja sebab mengantuk yang amat..

tibe-tibe MiCa telefon..okeh..saye dah berbaik semula tapi bukan sebagai pasangan kekasih..hanye sebagai rakan...

dia bagitau ade sum1 yang bagi mesej pada dia secara bertubi-tubi..menforward segala apa yang saye pernah mesej...

sangat macam cibilakak..*sorry reenz..pinjam ayat awak...

sangat-sangat macam menyusahkan..

ah..tetibe macam taknak cerita...

"kamu..kenape kamu buat mcm ni..saye tau kamu tak boleh lupekan dia..tp mengapa saye yang menjadi mangsa..selalu begini.."

di saat saye sudah berbaik dengan MiCa..mesti dia akan muncul mengeruhkan kembali persahabatan kami..

saye taknak marah..taknak caci maki...taknak baran2...nak cool ajek..

**tapi tadi dah terBARAN kat fB pasal mende neh....
Share:

3 komen:

mama zahin said...

saper mica??
hehehehe

.::WaNiE::. said...

sy tak berapa nak paham cerita ini

tapi, awak sabar2 je yep

deatH_luVer said...

mamazahin^^huahuahua..cari sendirik!!..

wanie^^herm..takpe..hari ini malas nak manaip..ringkaskan jerk..huhuhu..

yep..kesabaran sentiasa menemani saya..