March 6, 2010

rindu myISHA


tetibe tak jadi g ngk isha...:(
my sis takde ..
g umah sedara lak..
adeh..
rindu isha..dia sakit gigi..
oloh-oloh..kesian dia..
besok je la jumpe..

oh..sbb takde keje sangat..
dan agak2 la kan..
orang bujang..
so hari neh dlm sejarah..
aku online gile bab satu betol...

dok baca blog n on fb..

oh..malam neh aku jadi penasihat tak bertauliah kat sorang adik neh..
kesian dia..ngadu pasal bf yang tak paham-paham sangat..
suke tuduh bukan-bukan dan taknak terima alasan..
sesungguhnya aku tak paham dengan lelaki macam neh..

kalau ikotkan hati aku neh..
mmg jalannyer PUTUS je la..
tp kejam lak..
lagipun bukan aku yang hadapi mende neh..
dorang yang rase..
aku cume nasihat jek..
ala..nasihat seorang kakak kepada adik..
nak nasihat lebeh2 kang..
aku pun failed bab cintan cintun neh...

n skrg neh pon masih lagi dok sembang dengan dia..
adeshai...tak tao dah nak ckp canne kan..

selain dia..
aku de sembang dgn kawan skola lame..
sombong sgt dia skang..
smpi ada yang terase hati..

tp..
nape dia dah laen ea skrg..
tk mcm dulu..laen la..

janganla berubah babe..
aku tak suke ko brubah..
suke ko macam dulu..
cool..
aku kan suke lelaki yang cool..
:P
haiks..bila la mata neh mao pejam...
Share:

2 komen:

cEro said...

hahaha,
cuba define sket lelaki cool tu camne...

deatH_luVer said...

agak2 mcm gambar mr cero tuh la..
cool gak tuh..
salah satu ciri tuh..
:p