Followers

March 3, 2010

pudu tutup?..out of service tol aku neh..

bila pudu mula ditutup ea..

aku beriye2 tol nak antar hsmet g pudu jumaat nanti...

tup2 ada orang gtau pudu akan ditutup..

masak!!...

dah lar aku 'teror' jalan kL..

*sila baca ayat dalam koma diatas dengan maksud yang sebenar....
Share:

8 komen:

chenta said...

ye..i tau pun mase g kl last week

deatH_luVer said...

dah tuh naek kat mane ea?..

mie said...

tumpang ty...pudu pindah mana ek?

deatH_luVer said...

tak tao ar mie..
dengar citer dekat2 dgn balai polis dang wangi..
eh..entah..tak kompom lagi kot..

kisahremaja said...

la ye ke... baru je plan nak naik bas kat puduraya tue.... ;-(

hazman aka species1980 said...

dengar citer diorang tutup sampai 4 bln ... betul ker ?

kisahsensasi said...

kena cari transport alternatif la nampaknya.....

deatH_luVer said...

aduh..tak tau lak kesahihan sume neh..
t kita tunggu je la pengumuman tentang pudu neh..
susah kan..