March 12, 2010

KAFE BERIANI GAM PUTRA-JAYA


morning..
ha..pagi neh baru de feel nak cerita tentang lunch kami hari tuh..
:)

okeh..selepas g melawat si afiq harith yang cumey tuh.. 
salah seorang dari bos aku telah mengOFFER diri untuk menghabiskan duit membelanja kami neh..hikhik

so bergegas lar kami ke KAFE BERIANI GAM...

ekcely..aku bukan suke sangat nasi beriani..
susah nau nak masok tekak..
tp dah orang belanja kan..
takkan lar nak pakse g belanja McD kot..


perghh..mabeleh tak?..
aku sebenarnya cam orang jakun gak kat kedai neh..
gile banyak dia isi nasi...
sampaikan aku rase penatnyer aku makan tp tak abes2..
sampai ke sudah mmg nasi aku berkurang sket je...
yang abesnyer ayam....:p


inilah kami dan kami dan kami...:p

*okeh..hari penulisan agak teruk sbb perot berkeroncong minta diisi..
permisi mao g breakfast dulu...

Share:

2 komen:

adiek galcute said...

giler ar...best tak? terliur lak aku tgk. sedap aper ns beriani..hehehe. tp layan lg asam pedas melaka kan

JMR said...

mcm sedap je ni..nk kn try gk la...