March 18, 2010

i love u ain af8..lesbian ke aku?..lalalala

aku tak tengok sangat af8 neh..
lebeh2 lagi mase weekeend lepas aku sibuk berPARTI BUIH..
sampai terlupe ada af8..
disamping ade wat tazkirah 3 beradik via henPOn..

tp..
sempat jeling ala-ala manja kat channel 104 tuh..

terus terpikat dengan AIN af8..
tak tipu..sumpah..seriyes..
*ye..tunjukkan sangat yang aku tak bohong...:p

mase tuh baru nengok muka dia..
belum lagi dengar dia nyanyi...
walaweh..

terus jatuh terjelepok cinta

puas search kat gugel gambar dia..
takde yang cun pon..

kat beautifulnara pon gambar dia tak cun..
adeshai.

so..
mmg takde gambar la kat entry neh..

soalan bagi tajuk kat atas tuh..sape nak jawab?..
lalalala...lesbian ke aku?..
Share:

5 komen:

anummss said...

hahaha..
xla, xless la. kenkadang pown kite akan tertarik ble ngok sometime xkire lelaki ke pompuan..
peasaan ikhlas 2 beb..

mama zahin said...

best ker??
oit, mana ko tau aku nyer add blog ek???
ni mesti muncit aku tu yg bagitau..heheheheh

deatH_luVer said...

hehe.betol tuh anum..
semulajadi kan sifat manusia..
suke nengok yang indah2..
cantik-cantik..

:)

deatH_luVer said...

besh la mangkok..
ko tuh muncit ko tuh je besh..
yg len2 mane ko pandang..

~ نورحياتي ~ said...

aku pon minat ain..hahahaha..

dlm byk2 kontestan af8 tu ain ja menarik minta aku,,,

ouwhh..kita bukan lesbian erk..wakakaka.. :)

good luck for ain!