Followers

March 18, 2010

GPS plish..GPS plish...

smlm de kawan..
datang dari jauh..
jauh ke Manjung tuh???..
hehe..

dari ari isnin dok usha aku kat fb suh bawak dia jenjalan area KL..
tp sape2 yang biasa baca blog aku..
paham bebenau sangat la aku mcm mane..
setakat jalan kat selayang-greenwood-jj wangsa maju tuh aku paham lar...

klu laen2 jalan..harap maap..aku mmg tak hafal....silap2 sampai ke johor tos..
*motif sebut johor?...upsss...hehe..

dan sampai ke sudah aku terpakse mengecewakan hasrat beliau..
takkan aku nak ajak dia makan McD je kot..
jauh2 dia datang..penat2 dia datang amek aku kat batai hill tuh..
hiksss...

mengapakah aku tak dikurniakan otak yang pintar untuk mengingati jalan2 seperti GPS...
:(

**teringat cerita melayu di astro mengenai kecanggihan teknologi sehingga boleh mendatangkan mudarat kepada manusia..
Share:

0 komen: