March 26, 2010

Evolusi KL Drift II - Kesimpulannya..

kredit to facebook budak opis aku..takyah link la kan..kang femes lak dia..lagipon dia tak tau aku copy pixa neh..:p

kami seramai dua belas orang
[aini,sis emy,abil,nor,acir,ajid,shuk,emi,bazli,raymee,tak ingat name[bleh?] n aku]
telah menonton muvie tersebut pada jam 9.20pm di JJ kePong..[skemanyer aku..]

owite..
here we go..

Evolusi KL Drift II = gelak,persahabatan, cinta, aksi

korang akan gelak bila ngk lakonan Shaheizy Sam dan aksi romantik scha n shamsul..kenape gelak?..sbb rase macam takleh blah..dalam muka ganas - ganas...dalam tengah marah..leh lak de feeling-feeling dua orang itu..satu panggung gelak okeh!..

korang akan lebeh memahami erti persahabatan - bila lihat persahabatan antara zack dan sham..

cinta - antara dua orang itulah...shamsul dan scha..mcm cerita cinta hindustan pon ada..tp betulla ape yang diceritakan di filem ini..kadang-kadang sebab CINTA pon..lelaki leh lalai dan lupekan kawan..:p

aksi - so so je kot bab aksi neh sbb balik2 tunjuk muka..tunjuk tangan tuko gear..tunjuk kereta laju..takde pon drift yang hebat sangat..buat pale aku pening ada lagi...tp aku suke kereta mereka..smart-smart..terase nak wat ORaNGE ku begitu je...tp mane nak cekau duit!!...

suke dialog scha...lawak.

scha - boleh..aku belanje air bateri nanti..
scha jugak - apesal muka kau tengik neh?..

aku tak suke ngk rambut farid kamil dan sorang lagi kawan dia tuh..hamek ko lupe name..SEMAK oh..SEMAK..

kesimpulannya - jalan cerita macam terkejar-kejar...dan kdg-kdg aku dah leh agak pe yang akan terjadi...

ini pendapat aku taw...pada peminat si shamsul yusuf haslam neh..jangan marah..peace!!
tapi korang pergila nengok..SOKONG INDUSTRI PERFILEMAN KITA...
dan NILAIKAN sendiri..

**agak-agak kene saman tak macam NABIL tuh?..wa ikhlas beb kritik neh..:p..

Share:

1 komen:

.::WaNiE::. said...

aku xmo tengok kat wayang karang kalau aku ajak laki aku pi tengok mesti dia ugut nak menjandakan aku pulak

tengok cd takpe..tapi kalau takat citer shamsul ni boleh agak sangat lah hahahaha

tapi minat scha :D jadi mesti tengok cd /utube hahaha