March 6, 2010

entry tidak boleh tido....

uff..dah pukul berapa dah neh..
mata takleh nak lelap..
walaupun dah menguap bape kali...

haiks..
tadi baca paper...
keputusan SPM dan STAM akan diumumkan khamis neh..
berdebar-debar..

berdebar-debar sebab adik bongsu ku amek STAM..
moga2 dia dpt keputusan yang boleh beri ruang untuk masa depan dia..
taknak mengharap terlalu sangat...
:)

tadi g hantar housemate ke pudu..
alhamdullilah...tak tutup lagi..
tp dengar cerita, kalau tutup pun,bus akan beroperasi kat IPK Dang Wangi...
dekat je kan dengan Puduraya...

dan kemungkinan Pudu akan tutup pada 19 Mac 2010..
tak tau la..
kompom atau tidak...

takpela..
same2 kita tunggu pe pengumuman tentang Puduraya yang banyak berjasa kepada perantau-perantau macam aku.. :)

selingan sekejap : tadi kol dia..tak tau np gatal sangat tekan nombor dia...buat loudspeaker lagi kasi housemate dengar....motif?..taktaw..blur....dia angkat tp rupaya dia bersama tunang tersayang...dalam hati neh?..nothing....haha..pelik betol dengan aku neh..sekejapan je hati terubat..hati batu dah jadi balik kot...

okeh..dah abes selingan..sambung cerita...
eh..cerita dah abes laaa.....

nanite kengkawan...
tido mimpi aku taw..
sebab syarat terbaru nak dpt buffered earning adalah dengan bermimpikan aku...:p..
suke buat penipuan la aku neh...

sekian..

Share:

0 komen: