March 24, 2010

Ego Same Tinggi Macam KLCC...

baru balik dari berjumpe dengan skenduls terchentaku..

selayang - chow kit - dataran merdeka - kampung baru - selayang

korang percaye aku leh bawak dia serata tempat ini??..
kirim salam ajek..
sebab aku bawak tourist guide aku a.k.a hsmet..ahaks..
kalau aku sorang, takde makne la merata tempat neh...

malu2 miau dia bila hsmet ku puji dia encem..
alohhhh...senyuman dia takleh blah...

*tadi dia turun menonong je..what the ?????....lepas ku buat muka..baru dapat salam ceom molot sekali...oh..takde makne okeh..budak-budak bawah umo sila skip ayat neh..

**oh..rupanya ku telah membuatkan dia tersentap....sebenarnya masing-masing telah membuat diri masing-masing tersentap...

cume neh jek..

dia - nape hantar cepat sangat?
aku - dah dia suh orang balik..peh2 kata ngantuk
dia - kan orang tanye dia tadi..nak g mane?..lps tuh dia jawab g opis..lagipun orang pk dia nak keje besok..ye la orang dah taknak jumpe kita lame2..
aku - eh..nape neh..nape pk cemtuh..nak tau tak pe pwasaan orang bila dia turun kete cemtuh jek..frust okeh!...
dia - ala..orang cakap-cakap pon dia wat tak paham je..
aku - hmm..yela..pasni tak mcm ni lagi..

:)

2 2 mengong!..


EGO SAME TINGGI MACAM KLCC


sukarnya nak terjemahkan ape yang ada dalam hati kita untuk dia tahu..
Share:

6 komen:

.::WaNiE::. said...

laaa sentap pasai apaaa ;p

deatH_luVer said...

biase la..hal rumahtangga..sedangkan lidah lagi tergigit..apatah suami isteri..opssss..hakhak..

adelah miss communication sket..
:P

Billet-DOux said...

kaka dah kawen ka?

deatH_luVer said...

oh..tadelah billet..
belum berkahwin lagi..
jgn terpedaya dgn ayat semua itu..
cume gurauan semata-mata..

*jatuh saham akak billet...huhu

Kujie said...

kalau dua2 sama tinggi..barulah menara berkembar kan...

deatH_luVer said...

hoho..
ye kak kujie..

*ouch malu..entry enteng2 saje..