March 15, 2010

dia dan dia dan dia...


dia dan dia dan dia..
banyak sangat la dia aku kan..

dah lame tak wat entry jiwangs-jiwangs neh..

takde perkembangan pon pasal dia dan dia..
masing-masing macam biase jek..
tade cerita besh..

takpe..bagi dia ruang..bape banyak dia nak ruang, aku akan bagi..tenang...
n sebenarnya nak sangat terserempak dgn dia..tp tak pernah ada peluang...nak nengok reaksi dia bila lihat aku orang yg dia pernah berjanji bagai-bagai tapi lepas tuh dia blah mcm tak bersalah.heee....tak sangka..

yang dia lagi sorang.mmg sempoi.cool sgt.nakal!..salu ctc kat ym jek.tupun dia yang salu nego dulu..nak harap aku negO..ntah..mls..takot kaco dia..dan sebenarnya aku bukan jenis suke mulakan dulu nego orang kat chat...wahaha..dia tanye aku bile nak kawen..aku jawab..tunggu dia..tp dia kata sapela nak dia..aku jawab..ah..malas nak pk,wat pusing kepale..*ekcely mls nak berlarut..kan aku gak yg sakit...

laz skali masing2 wat pangai gile masing2...enjoy lagi penting skang kan..yang bab kawen tuh..masing2 malas nak pk...
Share:

1 komen:

miloicekaw1119 said...

apsal bab kawen mls nk pikir pulok??