March 22, 2010

cerita dia dan dia dan dia part II

sila baca hanye ada dua perkataan dia sahaje..
:P

gile buhsan malam-malam ni..
baru habis menyiapkan kerja opis..
esok de meeting...
so nak wat entry mengenai dia dan dia...
t dah tua-tua leh baca balik..
hehehe..
*kalau umur panjang la kan..

dia yang sangat menyenangkan..
petang tadi...
nampak dia online..
tp ati keras taknak tego..
wahaha..gile keji kan..

akhirnya..
dia yang menegO..
bersorak dalam hati..
mengong betul..

tanye kabar sikit-sikit..
membebel sikit-sikit..

peh2 ngk fB dia..
wah..bukan men lagi kumen status gegurl laen.
status aku?
haram tak komen..
apakah ini..
gile komen rupenyer aku..
bukan..bukan..
tak gile komen..
cume nak lebeh kasih sayang jek dari dia..
uiks..poyos...

takpe..
sedang slow-slow membiasakan diri..
dia bukan tercipta untukku..
[senyum]

yuslina hey..kamu kene percaye pada ketentuan ALLAH...jika dia tercipta untuk kamu..maka sejauh mane dia melarikan diri dari kamu, tetap dia jugak akan dijabat tangan oleh tok kadi menyebut name kamu..

manakala cerita yang sidia kedua yang agak bise wat ku sakit jiwa..

aku taw salah aku..dan aku tak juga cakap itu bukan salah dia..same-same bersalah..mungkin kesalahan itu terletak lebeh pada aku..

sampaikan hari sabtu lepas aku TERbuat sesuatu perkara yang aku sendiri tak sangka.tp nasib baik sempat lagi beristigfar...alhamdullilah..kalau tak....

dan sabtu malam,dia kol aku bagai nak rak..

MINTA MAAF..
dulu..mase saye mesej n kol kamu..sedikit pon kamu takde rase bersalah membiarkan mesej dan kol saye tak berbalas..
dan malam ini saye nak kamu rasekan ape yang saya rasa...
dan saye tau sebab ape kamo kol saye bagai nak rak..
sbb "dia" kan..
takpelah..

INSYAALLAH [rasenyer ungkapan ini yang paling sesuai}
sebab saye taknak berjanji...

selepas ini..
saya akan anggap kita tak pernah kenal sebelum ini..
kita tak pernah membicarakan hal kasih sayang..

dan terus terang saya cakap..
KESALAHAN KAMU PADA SAYA TERLALU BESAR...
fikirkan la...
MUNGKIN SAYA TIDAK LAYAK UNTUK MENGATAKAN SAYA TIDAK AKAN MEMAAFKAN KAMU..
tp itulah yang tersimpan dalam hati dan jiwa saya...


upss..terjiwang sudah..okehla nak tido..

*sowy..jgn muntah hijau sape yang baca...kan dah cakap tadi..entry ini untuk dibaca ketika hari tua semasa menjaga cucu-cucu...tak payah susah2 cerita kat cucu-cucu..suh dia click je kat blog nenda dorang neh...hohoo..ouch...gile pk jaoh aku neh...minta maaf..

**AL FATIHAH buat YANIE MENTOR..semoga rohnya ditempatkan di tempat orang yang beriman...AMIN...
Share:

5 komen:

joegrimjow said...

yanie dah meninggal?

.::WaNiE::. said...

**bersorak dalam hati

kat muka macam mana pulak expression hehehehhe

deatH_luVer said...

joe^yep..semalam..ketumbuhan dalam paru-paru...
alfatihah..

wanie^^kat muka lak sengih sampai telinga...ahaks..

miss faten said...

yanie yg mana ekh sis??? waa, innalillah wainnailahirajiun~
semoga rohnya dicucuri rahmat ALLAH, insyaALLAH :)


btw, akak, akak pun TENSION kan si dia komen kat orang lain tapi tak komen kat kita??? SAYA PUN NAK JUGAKLAH CERITA PASAL USTAZ YANG SUKA sangat komen kat orang tapi bukan saya .... :((

deatH_luVer said...

dik faten^^
yanie yang protege ning baizura tuh dlm program MENTOR

ha tuh la sentap gile..
tp cool jek sbb malas nak pikir..
:)