March 29, 2010

AWAK........

Saya MALAS Awak Suruh RAJIN.
Saya NAKAL Awak MARAH.
Saya SENYUM Awak Lagi La SENYUM.
Saya GURAU Awak GELAK.. SWEETS sangat Waktu Tuh..
TAPI..
kalau Saya Tak Ade,
JANGAN Pulak Awak IKUT Saya PERGI..
Cuma DOA Je Dalam Hati
&INGAT Dekat Saya dah Cukup
Untuk NILAI PERSAHABATAN Kita
&Buat saya TENANG Selamanya

Awak jangan SEDIH..
Saya Tak Suka AIR MATA Awak MENITIS Nanti..
Kerana..
Saya Terlalu SAYANGKAN KAWAN2 Saya..
Termasuklah AWAK..

*bukan ayat aku..
**meniru dengan izin dari fesbuk rakanku..
siap copy n paste ajek..takde makne nak naip balik...huahuahua..
Share:

3 komen:

chenta said...

penah baca gak ayat tu..

.::WaNiE::. said...

copy paste pun copy paste lah

janji ayat ni mmg best

deatH_luVer said...

sya^^besh kan ayat tuh..

wanie^^yep..sbb besh la copy paste..
:P