Followers

March 14, 2010

ai need privacy!!!

ayat macam ape je kan..
heeeeeeeeee....

aku bkn nak privacy pon..
cume..
skrg hidOp aku dikelilingi oleh manusia yang berkehendakkan privacy..
:)

fine..aku hormati permintaan itu..
tp kdg2 aku rase disebabkan berkehendakan privacy..
maka ada juga dan mungkin pasti seseorang telah melukakan perasaan seorang sahabat..

contohnya..
aku mempunyai 2 orang kawan baek...
A + B...
si A nak bertunang tp si A hanya bagitau aku aje..
tapi dalam masa yang same beliau berpesan supaya jangan bagitau si B..
apekah ini..
sedangkan selama ini kami berhuuu haaa same2..
bergelak ketawa same2...
bagaimanakah...

tp sebab menghormati kehendak si A..
aku pon merahsiakan..
tp dalam masa yang same berasa tidak selesa..
sbb aku rase telah melukakan hati si B...

ah..penin kepale sebab aku cube meletakkan diri aku di pihak si B..pasti aku akan terluka bila 2 orang sahabat baik aku sanggup merahsiakan perkara tersebut..

kat atas neh cume CONTOH..
ye..BERTUNANG itu cume CONTOH..

ada kisah benar laen..tp biarla aku simpan kisah kengkawan sekeliling aku yang merasekan privacy lebeh penting dari sentimen persahabatan.. :p
Share:

3 komen:

~ نورحياتي ~ said...

kadang2 payah juga jd org tgh2 ni..

mksud saya org yg diberitahu & disuru hgn memberitahu.,[faham tak?hahaha]

ntah apa aku merepek..

privacy d antara sahabt yg rapat kdg2 bole membawa perselisihan faham..

Wanita Itu said...

kakak selalu jadi yang B..

tak paham kenapa nak sorok2..

owh luka..

death_luver said...

yati^^faham je yati uitt..heheeh//hmm..tau takpe..sebab tuh kdg2 rase tensen jek..
nak jaga 2 2 hati..

ita^^kita sebaya la sayang uit..hehehe...

same la..salu juga jadi B...salu juga jadi orang tengah...

tp perlu gak memahami kenapa A itu bersikap begitu kan..
dan perlu hormati kehendak dia..