Followers

February 12, 2010

malam tadi aku ikot petua hanis zalikha dan sepet

ye..malam tadi..
ntah kenape sengal sangat..
atau dah makin geram dengan rambut aku neh...

sebelum tido..
tabur bedak atas bantal..
hmm..wangiii giler..
nak tido pon besh jek..


aku nak rambot secantik hanis zalikha...


nak gak rambot mcm sepet...

tunggu la hasilnye..

klu tak jadi jugak..

aku nak cari dorang berdua...

lalalalalla

Share:

5 komen:

~ نورحياتي ~ said...

selamat mencuba..
kalau berkesan nnt aku pon mo buat..hehehe..

Didi Nadhirah said...

ok malam ni nak try gak

Billet-DOux said...

Nak try la gak,

tapi kalo tak jadi, jgn lupa bawa bilet g marah drng ahh..

hehe

fathiahRAIHANA said...

ececece
pasnie akak pom
bole model iklan sunsilk laa

Lt. Danny Rock said...

"Nafsu mengatakan wanita cantik atas dasar rupanya,
Akal mengatakan wanita cantik atas dasar ilmu dan kepandaiannya
Hati mengatakan wanita cantik atas dasar akhlaknya,
Dan iman mengatakan wanita cantik atas dasar agamanya"

untuk maklumat lanjut, boleh la rujuk ke Kecantikan seorang wanita mengikut pandangan seorang lelaki