February 24, 2010

aku playgirl?..mebi..

funny Pictures, Images and Photos
walaweh..ada rupa playgirl ke aku neh..
sape la yang nak sgt kat muka itam manis neh..

hmm...aku taw..
de yang ckp2 belakang bila entry yang bagai2 aku tulis..

ye aku suke dia..
suke secara mee segera kot..
pakai hentam..
tp menusukk..
kebodohan aku dlm menilai lelaki...
satu2nye kebodohan aku dlm dunia neh..

dan aku juga suke dia..
yang neh aku dah cool down..
masing2 pk nak enjoy dulu..
takpe..ikot rentak dulu..
klu yang DIATAS kata dialah jodoh aku..
alhamdullilah..

klu tak..
redha je la..takkan nak lawan takdir yang DIATAS..


p.s : aku suke mengejar..tak suke dikejar..aku lebeh rela disakiti dari menyakiti..

sbb tuh myMICA tak kekal dgn aku..

okeh..
nak pertikaikan?..
silakan..

life kan..

yes..i'm single..so wut?..

ape?..jgn bangga sangat..t terduduk..
aku bkn takat terduduk dah..menyarap, tersungkur, semua aku dah hadapi...

tp siapa yang tau..dia jugak...

aku tak sesempurna mane untuk puaskan hati semua pihak..

takpe..aku terima je ape yang mereka-mereka nak ckp..
yang penting aku tau sape diri aku..
jahat mane diri aku..biar aku yang tawu...

mereka-mereka itu sila jaga diri sendiri..
jgn jadi jahat mcm aku...
amik pengajaran bila korang baca blog aku..
*eceh...mcm teror je suh orang amek pengajaran kan..sedangkan diri sendiri pon huru hara lagi..

takpe..aku tak kesah..bercakapla kamo selagi kamo leh bercakap..
jgn sampai nikmat dunia neh tak kamo miliki..
*senyum..

kesilapan aku biar aku yang perbetulkan..
tp klu rase2 nak tego..
silakan..aku tak kesah..
tp biar cara yang berhemah..
jgn sok sek kat belakang aku..
*wlupun kdg2 aku de gak sok sek keburukan kamo-kamo sume kat belakang aku..minta maap siap2 neh..

okeh..maggi aku sudah kembang...

bye..
Share:

11 komen:

cik EPAL said...

maggi dah kembang boleh makan :D

deatH_luVer said...

walaweh..cik epal pes commentor..heehe..

maggi dah kembang tak sedap...

un_sign said...

ok aku pon nk jd playgirl..
ader dorang kesah..
jom!

deatH_luVer said...

haha..jom..

MisZ DeAnNa said...

kter mmg x bole nak tutup molot orng..

biarkan dorang bcakap..

dah penat nnti dorang diam laa..

yag penting kter tahu siapa kter sbnrnyee..

chill ok..

;p

deatH_luVer said...

baek cik deanna..
huhu..
penat dah..

tataw nak watpe dah..

:(

kenwooi said...

makan maggi *slurrppp* =)

kenwooi.com

YucIkA said...

hahaha..maggi kembang sudeyh...

jd playgirl..cam comel jer bunyi..hahah..statement i mmg keji,,

btw, nice entry..suka baca...keep it up!

~kuyam~ said...

huhuhu..playboy rmy ja...so playgirl juge hrus wujud!hehe

|| sTaRLoveR || said...

saya xtahu wat happened..
tapi..
uhhuk..
as ur fren..
apa pon jadi..
b strong lah ye..
jangan kembang bak meggi.. sude..

let people talk..
sebab.. one day..
dorang penat gak tuh..

mulut orang kita xkan dapat tutup..
so?
sotong...

deatH_luVer said...

ye dear..
saye sudah sehabis kuat sampai tak kenal dah dengan diri saye sendiri..
sampai tertanye..
eh..itu aku ker?
kenapa kuat sangat angkat lori tuh...hoh..salah2...

ye..sotong goreng tepong sedap..

nak sepinggan...