Followers

February 18, 2010

98 followers..


mmg tak jangka akan sebanyak neh followers aku..

terima kaseh ea pada yang sudi follow..

yang mane aku blum sempat follow mereka balik..

t aku cube untuk follow..

jgn kecik ati taw..

sbb cukup la ati aku je yang kecik..

korang biarkan ati korang besau2..
ha..dah mula merepek..

sape la agaknyer follower yang ke SERATUS..


maaf takde n3 yang bermanfaat buat masa neh..
hati ku dilanda gelora yang maha hebat..
hoh..tipu jek..
cume kekeringan idea disamping hati lara..
ha..tipu lagi..
:)

sayang kamo sume...
wlupun de yang datang sekadar untuk click nuffnangku..
or datang sekadar naikkan traffic..
aku hargai semua..

yang mane ade komen..
lagi ar aku sayang sangat5...
:P
Share:

1 komen:

miloicekaw1119 said...

tahniah!!

followers kamo dah ckup seratus dah..
pi tgk!!