January 16, 2010

zaman sekarang..bukan PEREMPUAN je PISAU CUKUR..LELAKI pun SAME...

color splash. Pictures, Images and Photos
aku tak pandai nak karang ayat atau ape..
tp siyes..
dlm masa 2 taun aku kapel dgn dua orang lelaki..
 
aku nengok dorang jenis yang dlm bahasa kasar mcm nak mengikis duit perempuan..
punye la tak malu..
kenape ea..

lelaki zaman sekarang takde rase malu ke gune duit perempuan..

dulu..
exbos ku di tempat keje lame siap cakap...

"saye neh klu perempuan belanja saye..saye akan reject perempuan tuh"..

see betapa lelaki zaman dulu sangat pentingkan maruah...takot maruah jatoh klu perempuan belanja...

neh tak..bekas boifren aku yang lepas siap kutuk aku asek dia je belanje..ok oloh..baru belanje makan sekali dua tiga kali dah bising...bukan aku minta belanje kenny rogers ke..secret recipe ker..setakat char keow teow kat kampong baru pon berkira...walaweh...tuh belum lagi aku suh beli barang2 berjenama..lagik ar dia akan kutuk aku kaw2... 


bkn setakat bekas boifren jek..
kawan2 lelaki pon same gak..

aku mmg jenis tak kesah nak belanja kawan2..tp de kawan2 lelaki aku neh mmg jenis pow perempuan kot..

kdg2 belum abes ckp lagik....
 
mcm tadi aku cerita nak ngk cerita ADNAN SEMP-IT..laju jek menjawab.."ko belanje aku ea.."haha..adesh..mmg la mcm nada gurau..tp aku rase macam dah salu sangat dengar ayat mcm tuh dari mulut lelaki... 

kenape ea..siyes..susah aku nak jumpe lelaki yang tak kesah bab duit neh..yang aku jumpe ramai yang nak
KIKIS DUIT perempuan jek..

dan aku tau kat luar sane..ramai perempaun yang dah dikikis duit sbb sayang kat seorang lelaki.wink..wink...

perkara neh dah lame aku pikir...baru skrg aku berani nak utarakan....
Share:

8 komen:

mie said...

ye ke!!!
bagi gue, xkisah la sape nk blanja....
itu hal masing2...
tapi kalo slalu sgt pompuan saja yg blanje....
itu mmg xpatut la...
tp kalo skali skal, xde salah ....
so, elakkan jupe yg pengikis!!!bahaya tu..
heheheehe

F I F A said...

semua bergantung pada individu. bukan genderism.

kalau nak selamat, setiap kali keluar. bayar separuh2. bila hari-hari spesel baru belanja. besday dia hang belanja, besday hang dia belanja.

~ceRRy beRRy~ said...

hehe..

klu dorang mintak belanja wat2 x dengar tau! :D

deatH_luVer said...

mie^^yerrr....
bkn aku nak berkira..tp mcm pelik bila lelaki zaman skang leh wat muke poyo bila gf kuarkan wit...
mcm ape jek..
eee..geram tol aku..

susah la zaman skrg nak cari lelaki yang tak kesah neh..huhuhu..

fifa^^klu aku nak ckp 80% lelaki skang cemtuh canne fa...susahh.....

ifa^haha..mmg skrg wat keras hati jek bila lelaki-lelaki pengikis neh minta belanje...

tp klu kawan2 yang mmg kita tau dia tak pernah berkira dgn kita..kita pon takkan berkira dgn dia..

deatH_luVer said...
This comment has been removed by the author.
Kak aNIe said...

Betul betul betul...jgn cakap orang pompuan yang jadi pisau cukur...orang laki pun sama...macam lawn mower...hahaha

jake sully..lol said...

zaman da berubah lah dik oi.bergantung pd individu tu sendri,xkira jantina,pompuan ada,dan laki pun ada.cuma spesis istimewa mcm ni kadang2 susah nak jumpa,kalau terjumpa tu,ingt2 lah yer,bukan je antara lobing kapel je,kwan2 pun ada jenis ska mengikis ni,XD,jd sendiri mau ingt lar k,

ps:dah dapat ads MAS kot,nuff2

nadiah fatin said...

lelaki yg mintak duwet pompuan seriyus xde rase malu. patot dorg tukar jantina je jadi pondan.