Followers

January 18, 2010

aktiviti membaling bola yang comel ke dalam longkang....

assalamualaikum.
selamat malam..
:)

baru balik dari membaling bola yang comel ke dlm longkang..hehe..
bowling lor..

dah lame tak beriadah camneh..
plan tetibe bila dpt kol dari sum1..
berdesup dari GELAS BESAR kat BBS terus ke Selayang Mall..

ye..kunun2 berlagak dah lambat..
ye la sesat masuk simpang..
huhuh..name je dok selayang bertahun..
tp boleh pulak maen teka teki atas jalan...
akhirnye amek ko...
sesat....
*tepok tangan dlm kete wlupun sepatotnyer tepOk dahi..

tp takpe..dlm sesat2 kami..
rupenyer kami yang cepat...
janji melayu..
dah paham..

kami maen dlm 8 orang..
4 orang otai boling..
4 orang kanak2 baru nak belajar membaling termasuk aku..

lastly..dpt no bape ntah..
lupe...saje wat lupe sebenarnye..
maap...

lepas abes game..dorang ajak g minOM..
adoiyai..
aku kan feeling cem beby..
mmg kene tido awal..
ye..klu blog takpe tido lambat..
hehe..cepat2 betolkan kenyataan..

g la minOM kat selekoh traffic light tuh..
mcm besh..
aku minom jek..yang lenlaen ada gak yang makan..

lastly..
huhuhu...mata den takleh nak blah la..
lalu minta izin dengan dowang nak balik dulu..
sbb klu ikot dorang..
mmg la jam berape aku sampai umah..


pengganti shahlin zulkifli...tp kategori longkang la..


separuh dari kami..yang 3 lelaki 1 orang pempuan tuh bizi kot..ilang ingatan dorang g mane...

dari kiri..eja@merlin...kununyer
merlin..peh2 abil...tepi sekali kesayanganku..cik aini....dan yang atas tuh...makwe awal ashaari..heheh..prasan..aku la itu..

ntah ape yang wat kitorang gelak macam tuh..tp suke ngk abil...sweet jek...

sekian..
ayat tergantung itu mmg amalan mulia aku di blog neh..

assalamualaikum...

Share:

2 komen:

LUKISAN PENA said...

kiteorang panggil projek cuci longkang sampai licin..

deatH_luVer said...

haha..
ye la bagai2 ayat..